søndag 2. oktober 2011

I've been a wild rover

Hurramegrundt, så vekene går!! Om seks dagar reise eg te Spania. Herlighet.
Det e jo snart jul!
Det har vore ei ganske travel veka igrunn, med foreldremøte
og masse leking med Elisabeth. Me gjekk tur på onsdag, det va igrunn der det begynte 
(korøvelse på mandag kan me jo óg rekna med, når eg tenke meg om). 
Ein aldeles vill tur med gjørma te opponna armane, femkløverplukking 
og klatring på vaklevorne murar med piggtrågjerder på. 

For kem gidde nå egentlig å gå den oppmerka turløypå? 
Slikt e for pyser, sa Oddbjørg og Elisabeth. Det me dreiv me va iallefall ikkje for pyser, det e nå heilt sikkert. Usikker på kor Finnøybuen lærte å laga murar, men di burde tatt det kurset opp igjen. Eg har skjelden vore innom så mange vinglete steinar på ein kveld. Og når då Elisabeth sette seg fast i piggtråden eg står der og vingle og holde i, seie det seg sjøl at eg ler så eg holde på å komma vekk. Og heile veien gaulte me på "and it's no, nay, never. No, nay, never, no more!" Turen endte med at me klatra inn i ein hage. Det va onsdag. Torsdag va det foreldremøte, fredag åt familien te Elisabeth med diverse gjester reker (eg åt loff, ka mer e nytt?), og lørdag va eg Elisabeth sin personlige slave. 
Hagearbeidar og pizzabud, det e meg!
I dag har me vore på ein aldeles fenomenal tur te Sauda og sunge med koret. STAS!
Mor og gjengen hadde stelt te et kjempeopplegg, og me bare koste oss :)

Så det har igrunn vore ei Elisabeth og Oddbjørg- veka. Det e sånnt me syns e heilt greit!



Eg fant et bilde av Elisabeth på facebook.
Mer pynta enn eg nåkengang har sett na,
men det E rett dama!


And it's no, nay, never! No, nay, never, no mooooooooooore!

Ingen kommentarer: